Zoek in de website:

Ik ben ontevreden over mijn bezoek aan de masseur. Wat kan ik doen?

Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan dan kun je een aantal zaken doen.

Stap 1. Bespreek uw ontevredenheid met de masseur

Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat je ontevreden bent, kan de masseur niets doen aan deze ontevredenheid. Als je er samen niet uitkomt of als je het lastig vindt om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan je helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van jouw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen jou en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris je informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om jouw klacht voor te leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.

Wilt je contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt je bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:

Naam klachtenfunctionaris: Arienne Plaisier
Telefoon: 035 2031585

Kosten

Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde voor de inzet van de klachtenfunctionaris is echter wel dat de masseur lid dient te zijn van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage en/of is aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz.

Laatste nieuws

Uitval door fysieke klachten voorkomen is beter dan genezen

Ze draaien hun hand niet om voor stevig tilwerk, werken de hele dag op een schuin of plat dak en klagen zit niet in hun aard. Maar dakdekkers hebben natuurlijk ook pijntjes. Een stijve schouder, wankele knieën of enkels, rugklachten; het komt veel voor bij mensen die fysiek lichamelijk werk verrichten. En dus zocht directeur Erik Maas van Verkoelen Dakspecialisten in Weert een masseur. Elke week liggen een paar dakdekkers bij Johan Smits op de tafel. “Dit zou een goed idee kunnen zijn voor meer bedrijven.”

Slapen is de cruciale factor voor prestaties en succes

“Slapen is”, zegt Floris Wouterson, “belangrijker dan eten en bewegen samen.” En toch verwaarlozen velen van ons de nachtrust. Dat moet veranderen. “Want slapen is de cruciale factor voor prestaties en succes.’’

Blauwe teennagel: Oorzaken, symptomen en behandeling

Een blauwe teennagel ontstaat door een bloeding onder de nagel (subunguaal hematoom), waarbij de nagel soms loslaat van de teen. Meestal komt dit voor bij de langste teen. Bij de meeste mensen is dit de grote teen, maar bij een aanzienlijk deel van de bevolking kan het ook de tweede teen zijn.